Livrarea
Livrarea standard se face in 2-5 zile lucratoare in functie de diponibilitatea din stoc prin curierat rapid la adresa specificata de dumneavoastra. Reaprovizionarea se face la fiecare 3-4 zile, acesta este motivul pentru care unele comenzi pot ajunge la dumneavoastra dupa 5 zile lucratoare.
Este posibil ca produsele aflate în stoc să se epuizeze aproape simultan cu plasarea comenzii dumneavoastra, deoarece primim comenzi și prin telefon sau de pe alte platforme. În acest caz, comenzile vor fi procesate în ordine cronologică, iar clienții vor fi informați imediat ce produsul devine indisponibil.
Se poate întâmpla ca un produs semnalizat ca fiind „în stoc” să devină indisponibil. În această situație, veți fi notificat prin e-mail, iar dacă produsul dorit revine în stoc într-un termen rezonabil, veți avea prioritate la achiziționarea acestuia.
Există, de asemenea, posibilitatea ca produsele marcate ca „disponibile” să nu revină în stoc și să nu putem onora comanda. În acest caz, vă vom notifica prin e-mail sau telefonic imediat ce această situație este confirmată.
În perioadele aglomerate (Black Friday, sărbătorile de Crăciun și Revelion, sărbătorile de Paște si alte sarbatori legale), pot apărea întârzieri de până la 15 zile în livrarea coletelor. Vă recomandăm să plasați comenzile din timp, în special dacă acestea sunt pentru cadouri, pentru a evita riscul de a primi coletul cu întârziere.
Livrările se efectuează în toate localitățile din România, cu un cost unic de transport de 20 lei sau, în cazul promoțiilor, cu transport gratuit. Pentru orice problemă, ne puteți contacta la numărul
Politicile firmelor de curierat nu permit probarea produselor la livrare. În cazul nepotrivirii mărimii, schimbul produselor va fi realizat gratuit, conform detaliilor disponibile aici.
Costul transportului este unic, indiferent de numărul de produse comandate, sau gratuit dacă valoarea totală a comenzii depășește 300 de lei.
Pentru clienții care nu au putut recepționa coletul și acesta se întoarce sub formă de retur, următoarea comandă va fi procesată doar după achitarea integrală în avans (prin card online sau ordin de plată).
Nu livrăm în afara României decât produse achitate integral în avans, inclusiv costurile de transport stabilite în prealabil.
În cazul returului unui produs sau mai multor produse pentru care ați beneficiat de transport gratuit sau alte promoții, costul acestor beneficii va trebui achitat sau returnat, cu excepția cazurilor de schimb de produse.
Produsele extrasezon pot fi livrate cu întârzieri de până la 30 de zile lucrătoare, chiar dacă figurează „în stoc”, deoarece sunt depozitate separat. În anumite situații, aceste produse nu pot fi livrate până la începutul sezonului.
Mărimile sunt echivalate corespunzător. În cazul în care observăm solicitări frecvente de schimburi pentru un anumit model, vom ajusta numerotarea produselor respective pentru a reduce aceste situații.
Plata
Metodele de plată disponibile sunt urmatoarele
Ramburs la curier (numerar sau card)
- Inseamna ca veti plati produsele cand ajunge curierul cu produsele
- Clientul plateste produsele si abia apoi le primeste de la curier
Plata online cu cardul direct pe site prin Netopia
- Clientul va plati in momentul in care plaseaza comanda pe site-ul www.benetto.ro
- Platile sunt securizate si procesate de catre operatorul de plati
- La sosirea curierului, clientul va trebui sa prezinte un act de identitate valid
Ordin de plată
- Dupa selectarea acestei modalitati de plata veti primi un email cu toate detaliile necesare pentru efectuarea platii
- Procesarea comenzi se va face dupa confirmarea transferului in contul nostrum bancar
- Transferul poate dura intre 1-2 zile lucratoare, in functie de banca utilizata
Plata online se poate face în siguranță cu carduri personale. Acceptăm carduri VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD.
Nu se percep comisioane suplimentare pentru tranzacții.
Datele cardului sunt procesate exclusiv pe serverele securizate Netopia, care nu stochează informațiile confidențiale ale cardului. Acestea sunt criptate și transmise către banca procesatoare. Tranzacțiile se realizează în lei, indiferent de valuta contului dvs., la cursul de schimb al băncii emitente.
Pentru tranzacțiile cu cardul, suma va apărea pe extrasul de cont cu denumirea „Sc Gavpet solution SRL”. În cazul retururilor, suma achitată va fi rambursată pe același card în termen de maximum 14 zile de la acceptarea returului.
Dacă o comandă plătită cu cardul este anulată, banca va debloca suma în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.
Anularea comenzii este posibilă în orice moment înainte de expedierea coletului. Daca expediere a avut loc, trebuie sa asteptati primirea comenzi, apoi sa urmati procedura de retur .
Vă rugăm să verificați produsele la recepționare și să ne semnalați eventualele neconcordanțe completând formularul de retur sau înlocuire înainte de a purta produsele. Produsele purtate nu pot fi returnate sau înlocuite.