Livrarea standard se face in 2-5 zile lucratoare in functie de diponibilitatea din stoc prin curierat rapid la adresa specificata de dumneavoastra. Reaprovizionarea se face la fiecare 3-4 zile, acesta este motivul pentru care unele comenzi pot ajunge la dumneavoastra dupa 5 zile lucratoare.
Este posibil ca produsele aflate în stoc să se epuizeze aproape simultan cu plasarea comenzii dumneavoastra, deoarece primim comenzi și prin telefon sau de pe alte platforme. În acest caz, comenzile vor fi procesate în ordine cronologică, iar clienții vor fi informați imediat ce produsul devine indisponibil.
Se poate întâmpla ca un produs semnalizat ca fiind „în stoc” să devină indisponibil. În această situație, veți fi notificat prin e-mail, iar dacă produsul dorit revine în stoc într-un termen rezonabil, veți avea prioritate la achiziționarea acestuia.
Există, de asemenea, posibilitatea ca produsele marcate ca „disponibile” să nu revină în stoc și să nu putem onora comanda. În acest caz, vă vom notifica prin e-mail sau telefonic imediat ce această situație este confirmată.
În perioadele aglomerate (Black Friday, sărbătorile de Crăciun și Revelion, sărbătorile de Paște si alte sarbatori legale), pot apărea întârzieri de până la 15 zile în livrarea coletelor. Vă recomandăm să plasați comenzile din timp, în special dacă acestea sunt pentru cadouri, pentru a evita riscul de a primi coletul cu întârziere.
Livrările se efectuează în toate localitățile din România, cu un cost unic de transport de 20 lei sau, în cazul promoțiilor, cu transport gratuit. Pentru orice problemă, ne puteți contacta la numărul
Politicile firmelor de curierat nu permit probarea produselor la livrare. În cazul nepotrivirii mărimii, schimbul produselor va fi realizat gratuit, conform detaliilor disponibile aici.
Costul transportului este unic, indiferent de numărul de produse comandate, sau gratuit dacă valoarea totală a comenzii depășește 400 de lei.
Pentru clienții care nu au putut recepționa coletul și acesta se întoarce sub formă de retur, următoarea comandă va fi procesată doar după achitarea integrală în avans (prin card online sau ordin de plată).
Nu livrăm în afara României decât produse achitate integral în avans, inclusiv costurile de transport stabilite în prealabil.
În cazul returului unui produs sau mai multor produse pentru care ați beneficiat de transport gratuit sau alte promoții, costul acestor beneficii va trebui achitat sau returnat, cu excepția cazurilor de schimb de produse.
Produsele extrasezon pot fi livrate cu întârzieri de până la 30 de zile lucrătoare, chiar dacă figurează „în stoc”, deoarece sunt depozitate separat. În anumite situații, aceste produse nu pot fi livrate până la începutul sezonului.
Mărimile sunt echivalate corespunzător. În cazul în care observăm solicitări frecvente de schimburi pentru un anumit model, vom ajusta numerotarea produselor respective pentru a reduce aceste situații.